torsdag den 27. december 2012

Endnu en tur til København !

I dag skal jeg igen til mit elskede København og jeg starter morgenen med en ostemad, en kop the, P3 i radioen og et skønt blad..


Jeg skal med bussen 7.16 og mødes med M i byen og så videre op til afkørsel 61 og gøre noget jeg aldrig har prøvet før !
Go more - samkørsel er en hjemmeside hvor folk lægger deres ruter op og så kan man hoppe på og betale en lille pris for at fx som jeg komme over bæltet :) jeg har fundet den søde Casper som er ambulance fører i horsens men som normalt bor i hørsholm og som tager mig med til nørrebro :)

En lille opdate på dette indlæg, inden jeg fik det lagt på bloggen, er at Didde kom hjem og overraskede mig, og endte med at kører M på arbejde og mig op til motorvejen..

Lige nu sidder jeg i bilen og hygger med 4 andre tøser og Casper ! Det er slet ikke sidste gang jeg gør det her :)

1000 Knus fra AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar