fredag den 28. december 2012

Om kagehuse og "den mystiske M"

I dag stod den så på den her famøse julefrokost hvor alt den mad vi har lavet i går skulle konsumeres af 12 mennesker.. Jeg har ikke været i selskab med min mor i over et halvt år, da vi er uenige om mange ting og der er en længere historie bag ..
Så det var spændene at se hvordan det skulle gå i dag..

Men jeg havde lavet kagehus som overraskelse og derudover var der noget det minder om 20 forskellige slags "pålæg" osv..
Rigtig god mad som altid når det er moster der er i køkkenet ..


Her er et billede af mit kagehus før og efter pynt..


Og her er jeg i det tøj (den "mystiske M" og jeg havde vlgt jeg skulle have på)

Alt i alt en god dag og dejligt at se min kusine, fætter, onkel og tante igen !

1000 Knus fra AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar