mandag den 7. januar 2013

Det hele i en pakke og en positiv dag

Ja så blev det nytår og jeg havde et fænomenalt et af slagsen, håber jeg også i havde :)

Tilde og jeg hyggede hjemme og gjorde os klar efter hun havde været på arbejde :)





Stylede og lækre tog vi bussen op til vores veninde Emilie som havde inviteret til nytår. Deroppe var også en anden Emilie som vi lynhurtigt lærte godt at kende .






Emilie'rne havde pyntet op og lavet god mad og alt Tilde og jeg skulle sørge for var champagne.. Vi fik lækker torsk på grøntsagsbund og quiñoa salat ..mmmmhh !
Og så spillede vi scrabble

Vi skålede nytåret ind og derefter gik Tilde og jeg over til mads, Louise og nogle af gutterne, hvor der var lidt mere gang i den..
Vi fandt en sofa og sove på og gik i seng kl 7 :) god dag <3
Da vi igen stod op havde jeg kun en lille smule tømmermænd -.-'

Alt i en pakken indeholder selvfølgelig også afslutningen på min sukkerdetox ..
Jeg har nemlig holdt alle 31 dage sukkerfri og føler at jeg er godt på vej mod en ny og sundere livsstil. Jeg kan klare alt i verden hvis jeg kan holde en måned (og så ovenikøbet december) sukkerfri !
Det var hårdt på midten, men jeg har fundet mange alternativer og det gør også at jeg i dag vælger en sødetabellet i stedet for sukker i min kaffe, at jeg kun spiser få stykker slik og at jeg ikke har lyst til at fråde i gennem når jeg endelig kan..


Her er mit første rigtige stykke slik, som jeg spiste i går og puha hvor smager det syntetisk !

Jeg har herefter givet udfordringen videre til Helene Madsen som er en af mine rigtig gode veninder :) og lige nu oplever hun det samme som jeg nemlig at det begynder at være hårdt. Hun har også valgt alkohol helt fra i denne måned og så har hun fået noget så slemt som hovedpine og så er hendes krop helt mærkelig , men det er virkelig en detox for dette skønne kvindemenneske <3

Det var meningen at jeg skulle have taget ny udfordring, nemlig at jeg skulle være vegetar.. Det bliver jeg nød til at skubbe til februar for at give plads til alt det der skal nåes i januar..

Januar er nemlig, som det ser ud nu, godt pakket .
Jeg har nemlig fået ny kæreste - mystiske M , som nu bliver afsløret som Morten <3
Han er gået fra eks'en og har fundet ny lejlighed, som vi skal til at gøre i stand. Jeg har fået flere reparationer hjem (kjoler, bukser, lynlåse etc.) som jeg skal have lavet og så skal jeg arbejde hver evig eneste weekend i januar.. Ingen byture til mig /:
Derudover har jeg en masse veninder jeg skal nå at se og så er mikki flyttet ind i stedet for Marc på Grejsdalsvej . Masser af nye ting <3

Dagens billede er :


Dette grønne lam, som jeg fandt i jem&fix og som simpelthen var nød til at stå stille nok til at jeg kunne tage billede af det :D

1000 Knus fra AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar